نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی، وحید رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 20-47]

ا

  • ایرجی نقندر، رامین بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه جهت گیری بازاریابی پایدار مدیران باشگاه-های ورزشی شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 18-36]
  • اسداللهی، احسان بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 61-72]
  • امامی، فرشاد راهبردهای بازاریابی در فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران مبتنی برمدل هفت پی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-147]
  • امیرآبادی زاده، محمدرضا ساخت و اعتبارسنجی ابزار ارزیابی آمیختۀ بازاریابی اجتماعی ورزش مدارس بر مبنای مدل موریس و کلارکسون [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 53-74]
  • انصاری، مسعود مدل پارادایمی تعاملات تماشاگران ورزشی در رویدادهای ورزشی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 90-107]

ب

  • بنار، نوشین عملکرد پایدار کسب و کار ورزشی: نقش هوش فناوری و میانجی‌های چابکی سازمانی و قابلیت‌های چابکی مشتری [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
  • بهاری، محی الدین تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
  • بهرامی، شهاب طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]

پ

  • پاشایی، سجاد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیت‌های‌ نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19 [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]
  • پیرجمادی، سحر تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی باشگاه‌های ورزشی بدنسازی در ایام همه‌گیری کووید_ 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 72-88]
  • پورسلطانی زرندی، حسین نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
  • پورسلطانی زرندی، حسین تأثیر انگیزه های ورزشی بر ادراک رفتار هواداران با نقش میانجی کیفیت رابطه در ورزشکاران کاراته استان البرز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 89-107]

ت

  • تابش، سعید تأثیرپذیری حضور مجدد تماشاگران از کیفیت فیزیکی استادیوم های فوتبال با میانجی گری رضایتمندی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-71]
  • تعقل، مریم نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
  • تهمتن، حمیدرضا تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]

ج

  • جابری، اکبر مدل کیفی برندسازی ورزشی با رویکرد فراترکیب و الگوی سیپ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
  • جعفری، سعید راهبردهای بازاریابی در فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران مبتنی برمدل هفت پی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-147]
  • جلیلیان، شعیب اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-89]
  • جوانی، وجیهه مدل پارادایمی تعاملات تماشاگران ورزشی در رویدادهای ورزشی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 90-107]

ح

  • حسینی، میرداود تأثیرپذیری حضور مجدد تماشاگران از کیفیت فیزیکی استادیوم های فوتبال با میانجی گری رضایتمندی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-71]

خ

  • خسرومنش، رحیم تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری‎ ورزشی فعال ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
  • خطیبی، امین ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 57-85]
  • خلیلی، بهاره نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • خوشبختی، جعفر ساخت و اعتبارسنجی ابزار ارزیابی آمیختۀ بازاریابی اجتماعی ورزش مدارس بر مبنای مدل موریس و کلارکسون [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 53-74]

د

  • دستگردی، مهدی تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری‎ ورزشی فعال ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
  • دماوندی جغال، الهه تأثیر انگیزه های ورزشی بر ادراک رفتار هواداران با نقش میانجی کیفیت رابطه در ورزشکاران کاراته استان البرز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 89-107]

ر

  • راسخ، نازنین راهبردهای بازاریابی در فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران مبتنی برمدل هفت پی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-147]
  • رسولی، مهدی نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 86-100]
  • رنجبر، نادر تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری‎ ورزشی فعال ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
  • روزبهانی، محبوبه مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتری‌گرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 101-118]

ز

  • زارع، زهرا نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 86-100]
  • زرسینه، فاطمه نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • زهره وندیان، کریم تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی باشگاه‌های ورزشی بدنسازی در ایام همه‌گیری کووید_ 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 72-88]

س

  • سالم حسن، انور اثر کارآفرینی دیجیتال بر توسعه آمیخته بازاریابی باشگاه‌ها‌ی حرفه‌ای ورزش در شهرهای جنوبی و مرکزی عراق [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 39-56]
  • سیاوشی، محمد مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتری‌گرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 101-118]
  • سعیدی، الهام شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش استان البرز [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-139]
  • سیف الهی، ناصر طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-127]
  • سلطانی، حسن نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 86-100]
  • سلیمانی، خالد اندازه گیری روایی و پایایی مقیاس کنجکاوی هواداران ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-43]
  • سهیلی، بهزاد عوامل موثر بر مشارکت در رویدادهای ورزشی آفلاین سومو، پتانک و او-اسپرت در پاندمی ویروس کرونا [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-17]

ش

  • شجیع، رضا نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

ص

  • صادقی، مریم نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]

ع

  • عبدالملکی، حسین نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • عبدوی، فاطمه مدل پارادایمی تعاملات تماشاگران ورزشی در رویدادهای ورزشی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 90-107]
  • عیسی زاده دابانلو، فاطمه تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 19-38]
  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری‎ ورزشی فعال ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]

ف

  • فتاحی میلاسی، صادق عملکرد پایدار کسب و کار ورزشی: نقش هوش فناوری و میانجی‌های چابکی سازمانی و قابلیت‌های چابکی مشتری [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
  • فتحی، زهرا نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
  • فتحی، فرهاد استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازی‌های نظامیان جهان (سیزم) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
  • فکرت، اسما مدل کیفی برندسازی ورزشی با رویکرد فراترکیب و الگوی سیپ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]

ق

  • قاسمی، حمید طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • قهرمانی، محسن بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 61-72]

ک

  • کردلو، حسین تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 19-38]
  • کریمی، علی طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
  • کریمی، مریم ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 57-85]
  • کریمیان پور، منیژه تأثیر انگیزه های ورزشی بر ادراک رفتار هواداران با نقش میانجی کیفیت رابطه در ورزشکاران کاراته استان البرز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 89-107]
  • کشتی دار، محمد بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 61-72]
  • کهندل، مهدی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]

گ

  • گراسیا فرناندز، جرونیمو اندازه گیری روایی و پایایی مقیاس کنجکاوی هواداران ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-43]
  • گل محمدی، حامد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیت‌های‌ نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19 [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]

م

  • محرم زاده، مهرداد استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازی‌های نظامیان جهان (سیزم) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
  • محمدی، سردار اندازه گیری روایی و پایایی مقیاس کنجکاوی هواداران ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-43]
  • محمدی، فروغ اثر کارآفرینی دیجیتال بر توسعه آمیخته بازاریابی باشگاه‌ها‌ی حرفه‌ای ورزش در شهرهای جنوبی و مرکزی عراق [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 39-56]
  • محمودی، احمد تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی باشگاه‌های ورزشی بدنسازی در ایام همه‌گیری کووید_ 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 72-88]
  • میرکاظمی، سیده عذرا ساخت و اعتبارسنجی ابزار ارزیابی آمیختۀ بازاریابی اجتماعی ورزش مدارس بر مبنای مدل موریس و کلارکسون [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 53-74]
  • منوچهری، جاسم عوامل موثر بر مشارکت در رویدادهای ورزشی آفلاین سومو، پتانک و او-اسپرت در پاندمی ویروس کرونا [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-17]
  • موسوی، اسفندیار شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش استان البرز [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-139]

ن

  • نظری، شهرام رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 20-47]
  • نظریان، علی عملکرد پایدار کسب و کار ورزشی: نقش هوش فناوری و میانجی‌های چابکی سازمانی و قابلیت‌های چابکی مشتری [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
  • نقی زاده باقی، عباس تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 19-38]
  • نقی زاده باقی، مهدی تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 19-38]
  • نقوی، سیدعلی طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-127]
  • نویدآرا، پروانه مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتری‌گرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های غرب کشور [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 101-118]
  • نوری، محمد سیوان استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازی‌های نظامیان جهان (سیزم) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
  • نوربخش، مهوش تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
  • نوری خان یوردی، میثم تأثیرپذیری حضور مجدد تماشاگران از کیفیت فیزیکی استادیوم های فوتبال با میانجی گری رضایتمندی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-71]
  • نوروزی سیدحسینی، رسول رابطه بین سبک‌های تصمیم‌گیری و قدرت اجتماعی مصرف‌کنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 20-47]

و

  • وحدتی پور، علی اصغر استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازی‌های نظامیان جهان (سیزم) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
  • ویسیا، اسماعیل ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 57-85]

ی

  • یوسفی، بهرام اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-89]