آ
-
آقایی، وحید
رابطه بین سبکهای تصمیمگیری و قدرت اجتماعی مصرفکنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 20-47]
ا
-
ایرجی نقندر، رامین
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی پرسشنامه جهت گیری بازاریابی پایدار مدیران باشگاه-های ورزشی شهر مشهد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 18-36]
-
اسداللهی، احسان
بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 61-72]
-
امامی، فرشاد
راهبردهای بازاریابی در فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران مبتنی برمدل هفت پی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-147]
-
امیرآبادی زاده، محمدرضا
ساخت و اعتبارسنجی ابزار ارزیابی آمیختۀ بازاریابی اجتماعی ورزش مدارس بر مبنای مدل موریس و کلارکسون [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 53-74]
-
انصاری، مسعود
مدل پارادایمی تعاملات تماشاگران ورزشی در رویدادهای ورزشی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 90-107]
ب
-
بنار، نوشین
عملکرد پایدار کسب و کار ورزشی: نقش هوش فناوری و میانجیهای چابکی سازمانی و قابلیتهای چابکی مشتری [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
-
بهاری، محی الدین
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
-
بهرامی، شهاب
طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
پ
-
پاشایی، سجاد
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19 [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]
-
پیرجمادی، سحر
تأثیر قابلیتهای بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی باشگاههای ورزشی بدنسازی در ایام همهگیری کووید_ 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 72-88]
-
پورسلطانی زرندی، حسین
نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
پورسلطانی زرندی، حسین
تأثیر انگیزه های ورزشی بر ادراک رفتار هواداران با نقش میانجی کیفیت رابطه در ورزشکاران کاراته استان البرز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 89-107]
ت
-
تابش، سعید
تأثیرپذیری حضور مجدد تماشاگران از کیفیت فیزیکی استادیوم های فوتبال با میانجی گری رضایتمندی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-71]
-
تعقل، مریم
نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
تهمتن، حمیدرضا
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
ج
-
جابری، اکبر
مدل کیفی برندسازی ورزشی با رویکرد فراترکیب و الگوی سیپ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
-
جعفری، سعید
راهبردهای بازاریابی در فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران مبتنی برمدل هفت پی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-147]
-
جلیلیان، شعیب
اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-89]
-
جوانی، وجیهه
مدل پارادایمی تعاملات تماشاگران ورزشی در رویدادهای ورزشی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 90-107]
ح
-
حسینی، میرداود
تأثیرپذیری حضور مجدد تماشاگران از کیفیت فیزیکی استادیوم های فوتبال با میانجی گری رضایتمندی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-71]
خ
-
خسرومنش، رحیم
تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری ورزشی فعال ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
-
خطیبی، امین
ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 57-85]
-
خلیلی، بهاره
نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
خوشبختی، جعفر
ساخت و اعتبارسنجی ابزار ارزیابی آمیختۀ بازاریابی اجتماعی ورزش مدارس بر مبنای مدل موریس و کلارکسون [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 53-74]
د
-
دستگردی، مهدی
تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری ورزشی فعال ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
-
دماوندی جغال، الهه
تأثیر انگیزه های ورزشی بر ادراک رفتار هواداران با نقش میانجی کیفیت رابطه در ورزشکاران کاراته استان البرز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 89-107]
ر
-
راسخ، نازنین
راهبردهای بازاریابی در فدراسیون شمشیربازی جمهوری اسلامی ایران مبتنی برمدل هفت پی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-147]
-
رسولی، مهدی
نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 86-100]
-
رنجبر، نادر
تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری ورزشی فعال ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
-
روزبهانی، محبوبه
مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتریگرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای غرب کشور [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 101-118]
ز
-
زارع، زهرا
نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 86-100]
-
زرسینه، فاطمه
نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
زهره وندیان، کریم
تأثیر قابلیتهای بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی باشگاههای ورزشی بدنسازی در ایام همهگیری کووید_ 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 72-88]
س
-
سالم حسن، انور
اثر کارآفرینی دیجیتال بر توسعه آمیخته بازاریابی باشگاههای حرفهای ورزش در شهرهای جنوبی و مرکزی عراق [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 39-56]
-
سیاوشی، محمد
مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتریگرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای غرب کشور [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 101-118]
-
سعیدی، الهام
شناسایی فرصتهای سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش استان البرز [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-139]
-
سیف الهی، ناصر
طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-127]
-
سلطانی، حسن
نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 86-100]
-
سلیمانی، خالد
اندازه گیری روایی و پایایی مقیاس کنجکاوی هواداران ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-43]
-
سهیلی، بهزاد
عوامل موثر بر مشارکت در رویدادهای ورزشی آفلاین سومو، پتانک و او-اسپرت در پاندمی ویروس کرونا [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-17]
ش
-
شجیع، رضا
نقش بازارگرایی در رابطه بین فرهنگ نوآوری و توسعه استراتژی بازاریابى برند نایک در شهر شیراز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
ص
-
صادقی، مریم
نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
ع
-
عبدالملکی، حسین
نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
عبدوی، فاطمه
مدل پارادایمی تعاملات تماشاگران ورزشی در رویدادهای ورزشی با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 90-107]
-
عیسی زاده دابانلو، فاطمه
تأثیر رضایتمندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجیگری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای ورزشی الکترونیک) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 19-38]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
تحلیل استراتژیک توسعه گردشگری ورزشی فعال ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 73-90]
ف
-
فتاحی میلاسی، صادق
عملکرد پایدار کسب و کار ورزشی: نقش هوش فناوری و میانجیهای چابکی سازمانی و قابلیتهای چابکی مشتری [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
-
فتحی، زهرا
نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 1-12]
-
فتحی، فرهاد
استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازیهای نظامیان جهان (سیزم) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
-
فکرت، اسما
مدل کیفی برندسازی ورزشی با رویکرد فراترکیب و الگوی سیپ [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 91-106]
ق
-
قاسمی، حمید
طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
-
قهرمانی، محسن
بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 61-72]
ک
-
کردلو، حسین
تأثیر رضایتمندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجیگری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای ورزشی الکترونیک) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 19-38]
-
کریمی، علی
طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 1-19]
-
کریمی، مریم
ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 57-85]
-
کریمیان پور، منیژه
تأثیر انگیزه های ورزشی بر ادراک رفتار هواداران با نقش میانجی کیفیت رابطه در ورزشکاران کاراته استان البرز [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 89-107]
-
کشتی دار، محمد
بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 61-72]
-
کهندل، مهدی
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
گ
-
گراسیا فرناندز، جرونیمو
اندازه گیری روایی و پایایی مقیاس کنجکاوی هواداران ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-43]
-
گل محمدی، حامد
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19 [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 108-128]
م
-
محرم زاده، مهرداد
استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازیهای نظامیان جهان (سیزم) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
-
محمدی، سردار
اندازه گیری روایی و پایایی مقیاس کنجکاوی هواداران ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-43]
-
محمدی، فروغ
اثر کارآفرینی دیجیتال بر توسعه آمیخته بازاریابی باشگاههای حرفهای ورزش در شهرهای جنوبی و مرکزی عراق [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 39-56]
-
محمودی، احمد
تأثیر قابلیتهای بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی باشگاههای ورزشی بدنسازی در ایام همهگیری کووید_ 19 [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 72-88]
-
میرکاظمی، سیده عذرا
ساخت و اعتبارسنجی ابزار ارزیابی آمیختۀ بازاریابی اجتماعی ورزش مدارس بر مبنای مدل موریس و کلارکسون [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 53-74]
-
منوچهری، جاسم
عوامل موثر بر مشارکت در رویدادهای ورزشی آفلاین سومو، پتانک و او-اسپرت در پاندمی ویروس کرونا [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 1-17]
-
موسوی، اسفندیار
شناسایی فرصتهای سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش استان البرز [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 119-139]
ن
-
نظری، شهرام
رابطه بین سبکهای تصمیمگیری و قدرت اجتماعی مصرفکنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 20-47]
-
نظریان، علی
عملکرد پایدار کسب و کار ورزشی: نقش هوش فناوری و میانجیهای چابکی سازمانی و قابلیتهای چابکی مشتری [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
-
نقی زاده باقی، عباس
تأثیر رضایتمندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجیگری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای ورزشی الکترونیک) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 19-38]
-
نقی زاده باقی، مهدی
تأثیر رضایتمندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجیگری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاههای ورزشی الکترونیک) [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 19-38]
-
نقوی، سیدعلی
طراحی مدل تأثیر بازاریابی چریکی بر جذب مشتریان فروشگاه های ورزشی با رویکرد شبیه سازی ﻋﺎﻣﻞﺑﻨﯿﺎن [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-127]
-
نویدآرا، پروانه
مدل ساختاری رابطه بازاریابی درونی و مشتریگرایی با نقش میانجی انگیزه کاری کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان استانهای غرب کشور [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 101-118]
-
نوری، محمد سیوان
استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازیهای نظامیان جهان (سیزم) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
-
نوربخش، مهوش
تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر ابعاد رفتاری ارزش ویژه برند سبز محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
-
نوری خان یوردی، میثم
تأثیرپذیری حضور مجدد تماشاگران از کیفیت فیزیکی استادیوم های فوتبال با میانجی گری رضایتمندی [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-71]
-
نوروزی سیدحسینی، رسول
رابطه بین سبکهای تصمیمگیری و قدرت اجتماعی مصرفکنندگان برندهای ورزشی تنیس روی میز (مقایسه برند داخلی و خارجی) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 20-47]
و
-
وحدتی پور، علی اصغر
استراتژی اخذ و میزبانی رویدادهای ورزشی در ایران مطالعه موردی: بازیهای نظامیان جهان (سیزم) [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 45-59]
-
ویسیا، اسماعیل
ارائه راهکارهای توسعه فرهنگ ورزش همگانی با رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 4، شماره 4، 1402، صفحه 57-85]
ی
-
یوسفی، بهرام
اولویت بندی پیامدهای تداعی قدیمی بودن برندهای ورزشی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-89]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد